Αργία για τον “διαβαστερό” Χριστόδουλο

ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΡΑΧΩΝ ΙΚΑΡΙΑΣ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΥΠ’ ΑΡ. 5811/29-1-08 ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΥΠ.ΕΣ.Δ.Δ.Α. ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΤΑ ΕΞΗΣ:

ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.

Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΕΝΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΗΓΕΤΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΙΣΤΑ ΛΟΓΟ ΑΡΓΙΑΣ.

ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΡΑΧΩΝ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΑ ΣΤΙΣ 31-1-2008

Το παραπάνω είναι μία σοβαρή τοποθέτηση από κρατικούς λειτουργούς.

—————————————————-

Όλες αυτές τις ημέρες νιώθω ένα σφίξιμο. Νομίζω ότι αν πεις κάτι για το Χριστόδουλο θίγεις και γω δεν ξέρω τι. Σύμφωνοι, για κόποιους ήταν “μεγάλος” άνθρωπος και για κάποιους άλλους αυτονόητα σεβάσμιος λόγω θρησκευτικού αξιώματος.

Από την πλευρά μου πιστεύω ότι η συλλογική κοινωνική λήθη που διδάσκεται στους “θνητούς” για τις πράξεις των χαμένων είναι πέρα για πέρα λανθασμένη. Επειδή φεύγει ένας ανθρωπος δε σημαίνει πως οι διαφωνούντες υποχρεούνται σε ανακωχή, ακυρώνεται η ανάγκη τους για σχολιασμό των έργων και πράξεών του μακαρίτη. Τέτοιου τύπου αιώνιους και σιωπηλούς συμβιβασμούς είμαι διατεθημένος να κάνω αλλά όταν πλεον και εγώ θα έχω αφήσει χρόνους.

Άλλωστε μια ζωή ολόκληρη έχει ο καθένας μας να αποδείξει τι πρεσβέυει. Ιδιαίτερα αυτοί των μεγάλείων που διαθέτουν και προσωπικό προώθησης του προϊόντος-εαυτού τους, έχουν αρκετό χρόνο δημοσιότητας για να έχουμε να λέμε και να κρίνουμε. Ο κοσμάκης, ο άγνωστος, πεθαίνει και δε γνωρίζουμε τι και πως…

Σαν ιερέας, ο Χριστόδουλος, σαν αξιωματούχος της εκκλησίας δεν θα έπρεπε να έχει σεβασμό (όχι τον ανθρώπινο αλλά ως προσωπικότητα) ούτε από τους λοιπούς δεσπότες και χριστιανούς. Γι’ αυτό και κατά τη γνώμη μου το ερώτημα και θέμα συζήτησης θα έπρεπε να είναι ΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΣΕΒΟΝΤΑΝ ΤΟΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΪΔΗ και όχι πως διάφοροι άλλοι δεν τον σέβονταν.

Χουντικός, διεφθαρμένος, πράκτορας (και συχνοτιζόμενος με τέτοιους), εξουσιομανής, λαϊκιστής της χείριστης λαϊκής Δεξιάς, ταυτισμένος με ότι πιο εθνικοφροσυνάτο διαθέτει η Ελλάδα, μιντιο-στρεφής, αντι-δημοκράτης και ενάντια σε κάθε μορφή ελευθερίας που δεν απορέει από το θεο-κεντρικό δογματισμό (όχι της θρησκείας αλλά των παραδόσεων… το μαγείρεμα ανά τους αιώνας!), αλαζόνας.

Δεν θα τα αναλύσω. Φτάνει που κάποιοι έχουν πιάσει το νόημα. Άλλωστε μπορεί κάποιος να διαβάσει πολλά πράγματα ακόμα και στις εφημερίδες. Απο την άλλη πλευρά ο αντίλογος είναι θεολογικός: “ήταν μορφωμένος, καλός, άμεσος, ρήτορας, ευεργέτης,… και Αρχιεπίσκοπος”!

Με προβληματίζει πάντως η εμμονή κάποιων να δέχονται τους παπάδες ως θεόσταλτους και θεάρεστους “ηγέτες” αναντιρητεί. Δεν αναφέρομαι στην ελευθερία στην πίστη και τον τρόπο που επιθυμεί κάποιος να την εκφράζει και ασκεί, αλλά στον ηθικό στρουθοκαμιλισμό μερίδας πιστών που στις προσταγές του “πίστευε και μη ερεύνα” ανέχονται, δικαιολογούν, συναυτουργούν στο δημοκρατικό και κοινωνικό στραγγαλισμό της χώρας μας. Φιμώνουν μειοψηφίες, αποκλείουν αλλοεθνείς και αλλόθρησκους από την κοινωνική ένταξη.

Θα αφιερώσω την παρακάτω φωτογραφία στους ανθρώπους αυτούς οι οποίο θα πρέπει να αντιληφθούν γιατί σε μια άλλη μερίδα του κόσμου η Εκκλησία (ασχέτως πίστης ή μη) είναι ένα Μαγαζί, όχι του Κυρίου αλλά… των Κυρίων. Μαγαζίπου κύριο στόχο έχει να πλουτίζει και να χειραγωγεί τις ψυχές και συνειδήσεις των ανθρώπων υπέρ των συμφερόντων της εκάστης Αρχουσας Τάξης (Τούρκοι, Γερμανοί-Φασίστες, Χούντα, Ιμπεριαληστές και Καπιτάλες).

τρίπολη εκκλησία - πολυκατάστημα

Το εν λόγω κτίριο βρίσκεται στην Τρίπολη. Δε λέω ποιος Άγιος είναι διότι μπορεί να στεναχωρεθεί. Επάνω το μαγαζί με τα κεριά και κάτω τα λοιπά ενοικιαζόμενα μαγαζιά.

 

 

Υ.Γ. Η φωτό είναι του πληροφοριοδότη μας M@x1m!

Σχετική συζήτηση: http://tsimitakis.wordpress.com/

Ιστορικές δηλώσεις Χριστόδουλου

Κατηγορία: Διάφορα, Εργασιακά Ζητήματα
Tags: , , , , , .


Σχόλια...

  1. Ο/Η diml είπε και λάλησε:

    δεν συμμετεχουμε σε “πανελληνιο πενθος”,δεν συμμετεχουμε στην θανατολαγνεια

    (ΔΕΝ ΗΣΟΥΝΑ Ο “ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΜΑΣ”…

    η περιπετεια της υγειας του αρχιεπισκοπου κ.Παρασκευαϊδη και ο θανατος του ειναι σεβαστα,σεβαστη δεν ηταν η ιστορια του κατα την διαρκεια της χουντας αλλα και της “δημοκρατιας” οπου αυτος και η εκκλησια του συνεχισαν να “διαβαζουν”,αδιαφοροι για την κοινωνικη εξαθλιωση και την βαρβαροτητα του Κρατους)

    ΤΟ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΝ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΕΝΘΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΘΑΝΑΤΟΛΑΓΝΕΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ

    Με την αλαζονεια και τον φανατισμο της “ορθοδοξης απολυτης πιστης”, τον θρησκευτικο σκοταδισμο και το χρηματιστηριο του “Οικου του Θεου” που ευλογησανε χουντες και ψευτοδημοκρατιες βρεθηκαμε και
    βρισκομαστε απεναντι.

    Την ωρα που φευγει ομως ακομα και ο αντιπαλος και εχθρος για το ταξιδι που κανεις δεν θα αποφυγει,δεν εχει θεση η φιλια με τον νεκροθαφτη και τον θανατο!

    Πολυ περισσοτερο δεν εχει χωρο αναμεσα σε αναρχικους και αγωνιστες το μισος,η κακια και ο μισανθρωπισμος!

    Και οταν εκφραζεις δημοσια με αφισα την χαρα για την αρρωστια του Χριστοδουλου εισαι ετοιμος να το κανεις για τον καθενα απο εμας αθλιο κουφαρι της “αυτονομιας”!

    Γιατι εχεις στο μυαλο σου και στο στομα σου κατι χειροτερο απο τον καρκινο που “σαπισε τον πατερ”!

    Την μποχα και την σαπιλα απο το πτωμα της “ιδεολογιας” σου και τον χουλιγκανισμο της θρησκειας σου που ξεχασε το καπακι της αποχευτεσης της ανοικτο!

    ΧΩΡΙΣ ΘΕΟ,ΧΩΡΙΣ ΑΦΕΝΤΗ,ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ “ΠΙΣΤΗ ΤΗΝ ΑΓΙΑ”,

    ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΥΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥΣ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΕΛΤΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ 28/1/08

    “Μαυρο και Κοκκινο”,νοτια της Αθηνας

    “Ελευθεριακη Κινηση Κορινθιας”

    “Πολιτικο Καφενειο”,διαδικτυακη ιστοσελιδα εναλλακτικης ενημερωσης και αντιπληροφορησης

  2. Ο/Η diml είπε και λάλησε:

    το παραπάνω μου φάνηκε αρκετά ενδιαφέρον όπως και ενδιαφέρουσες είναι οι επιστολές των οργανωσεων αυτων στο χριστόδουλο, το μεσημερι της τριτης 14/08/07, στο σπιτι τους στο παλαιο ψυχικο λιγες ωρες πριν φυγει για να νοσηλευθει σε νοσοκομειο στο μαιαμι
    μπορείτε να τις βρείτε εδω:
    http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=820871

    ο χριστοδουλος “διαβαζε” και οσο ηταν νεος αλλα και γενικως οσο ζουσε.
    η αλαζονεια, η επαρση, τα πολιτικα μηνυματα που πλαγιως και πολλες φορες ευθεως περνουσε, η επιλεκτικη βοηθεια σε πολιτες που το ειχαν αναγκη και αυτα που αναφερει ο ark δεν ηταν αρεστα, εδειχναν ανθρωπο που εκμεταλλευοταν τη θεση του προς συμφερον διαφορετικο απο αυτο που του επεβαλοε αυτη.
    η κριτικη αυτη δε σημαινει οτι χαιρεσαι που πεθανε ενας ανθρωπος.
    κλεβω απο την ανακοινωση και τονιζω πως ο μισανθρωπισμος δεν εχει σχεση με ανθρωπους αγωνιστες, με ανθρωπους που ο ουμανισμος αποτελει ισως την υψηλοτερη αξια τους. δεν ξερω αν ο κ. παρασκευαιδης ηταν τετοιος(μαλλον δεν ηταν), αυτο που ξερω ειναι οτι εμεις εδω μεσα ειμαστε.

  3. Ο/Η espοir είπε και λάλησε:

    Η εκκλησία της φωτογραφίας, που είναι και η Μητρόπολη, βρίσκεται πάνω σε ένα ολόκληρο τετράγωνο από μαγαζιά στο κέντρο της πόλης.

    Υπάρχει και σχετικό ανέκδοτο:

    Γιατί στην Τρίπολη δεν είχε ποτέ κοινότητα Εβραίων;
    Επειδή όταν πέρασαν από εκεί και είδαν τον Άγιο Βασίλη πάνω στα μαγαζιά, αναφώνησαν “Αυτοί είναι χειρότεροι από μας!” και φύγανε.

    Όσον αφορά το κυρίως θέμα σου, έχω μια παρατήρηση:

    Το Κράτος *δικαιούται* να αποδώσει τιμές σε κάποια προσωπικότητα, όπως θεωρεί πρέπον.

    [Παρόλο που με εκνευρίζει ότι πληρώνω τόσους φόρους για να παίρνουν άδεια για ψύλλου πήδημα οι δημόσιοι υπάλληλοι …]

    Βέβαια, συνιστά άνιση μεταχείριση των πολιτών αυτό, εφόσον δεν υπήρξε αντίστοιχη τιμή για άλλους ηγέτες. Ειδικά για τους θρησκευτικούς ηγέτες.

    Δηλαδή, από τη στιγμή που το Κράτος δεν έκανε το ίδιο για

    α) τον προηγούμενο θρησκευτικό ηγέτη των μουσουλμάνων Ελλήνων πολιτών (που κατά τα άλλα, θέλουμε να ισχυριζόμαστε ότι δεν είναι Τούρκοι, αλλά τους φερόμαστε έτσι!) … που δεν ξέρω πότε πέθανε, αλλά κάποτε πρέπει να πέθανε!

    β) τον θρησκευτικό ηγέτη των Καθολικών (τον Πάπα, ντε!) που είναι και πρόσφατο παράδειγμα.

    γ) ούτε καν για τον προηγούμενο Αρχιεπίσκοπο Κρήτης που πέθανε το 2007!

    δ) Βουδιστές και λοιπούς που είναι αμέτρητοι και δεν τους αναφέρω γιατί ήδη σεντόνιασα.

    Οπότε, η ειδική μεταχείριση για τον Χριστόδουλο είναι εξαιρετικά άνιση, υποκριτική, εξοργιστική, ανήθικη, παράνομη, κλπ.

  4. Ο/Η Gpapoul είπε και λάλησε:

    Συνεχίζω για τον συγκεκριμένο ναό, πρόκειται για τον Αγιο Βάσιλειο, που βρίσκεται στην κεντρική πλατεία της Τρίπολης (Αγ. Βασιλείου). Τα υπόλοιπα τα ανέφερε μια χαρά ο espoir…:)

  5. Ο/Η ark είπε και λάλησε:

    Ευχαριστούμε για την ενημερωση παιδιά, έτσι να έχουμε “σφαιρική” εικόνα για το θέμα!

Σχολιάστε...